förlåt förlåt ..

har varit sjukt slö dom här dagarna.
Idag var det iallafall sista dagen på PRAON, det gick skit bra. Har bara varit där i 3 dagar, men det
känns faktiskt skit bra. Men ganska surt och sluta nu, men imorgon så har jag egentligen studiedagar.
Men istället för att va ledig ska jag "hjälp jobba" på mammas jobb med lite. Så där blir jag i två dagar nu också.


Hmm, idag så körde vi lite skott på träningen, sen kollade jag på A-laget som spelade med Amanda, Lovisa, Alice, Mathias, Sebbe och Tim. Dom förlorade men det är en match kvar för dom, hoppas dom vinner då!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och bara chilla och försöka sova, skriver mera imorgon. Puss och Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0