Godnatt .

Oj förlåt bloggen, har inte skrivit något.
Men idag så har jag jobbat från 8 till halv 5, det var rätt segt men jag tog mig igenom det.
När jag och mamma slutade så åkte jag mamma och pappa till hemköp och köpte lite, jag köpte
en ben and jerry idag igen... ojojoj kommer bli tjockis nu. HAHA. När jag kom hem så fyllde jag i tidsraporten
och satte mig i solen och åt lite glass. Efter ett tag kom Amanda hit och vi snacka sen åt jag, gick hem till henne
och hon åt. Efter det så gick vi ut och snacka massor, eller hon snacka bara om en sak haha ;) men iallafall nu har hon precis gått hem. Och jag ska tvätta bort sminket och sova. Tagga för en ny jobb dag som kommer att se ut som denna dag ungefär. Men jag ska hoppa ner i min mysiga säng nu. Puss, ni får ha de bäst så skriver jag imorgon mer! ♥
mums , puss på världens góast glass !!!

Kommentarer
Postat av: amanda eckerbrandh

haha ja de va absolut om en sak eveline.

jag saknar ......! hahah <3

2011-04-19 @ 01:25:59
URL: http://aamandaeckerbrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0