Texas long horn.

Hej, jag ber om ursäkt för jag inte skrivit sedan tisdags, men jag har verkligen inte haft någon lust ALLS!
Men jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, mest chillat och vart med Amanda och så.
Idag så vaknade jag runt kvart i 7, då så gjorde jag mig i ordning för skolan. Vi tittade på någon teater idag,
i början var den jätte bra, sen blev den bara sämre och sämre. Efter skolan så drog jag hem och fixa lite
drog sedan ner till stan och tittade, gick in på somewear och han som jobbar där beställde hem linnet till mig som jag ville ha skit länge, så ska köpa det när han ringer. När jag och Amanda kom hem så fixade jag mig lite och sedan åkte vi till Texas long horn och åt. Jag åt rebenspjäll, haha sjukt gott är det asså!! Vi satt där ett bra tag, så nu är jag hemma och ska smsa min lilla Amanda. Men ni får ha det bra så skriver jag mer imorgon/ikväll. Puss!
Emma, Emmas öl och min cola ♥
FIRDAAAAY FRIDAAAY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0