Har tänkt på dig länge, verkligen tänkt..

.. hur jag ska få dig förstå hur det känns. hur jag ska närma mig detta, våga berätta.
släppa, få hjärtat och lätta. rädd att jag kanske hade läst dig fel, kan jag säga nu med säkerhet.
att min första instinkt var korrekt. nu vill jag uttrycka det i klartext. du är helt klart unik och speciell.

Hej bloggen, nu sitter jag vid datorn. Har tänkt och klätt på mig, idag vaknade jag 
vid 1. Skit skönt att få sova ut efter att ha vaknat vid 9.. haha. Men idag så är det 
mulet och så som vanligt, men tidigare var de sol. Idag ska jag antagligen träffa Amanda,
får se om vi sover över eller om vi bara ses. Det är ju sånt man märker under dagen, eller kanske
kvällen eftersom klockan redan är 4 menar jag, men nu ska jag fixa mig lite,
så får vi se vad jag och Amanda hittar på idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0