Frågestunden avslutad !!!

Nu så ska jag svara på de få frågor jag fick på frågestunden!

Av Amanda:

1.Vem betyder mest för dig?
2.Vilka stunder har du som roligast?
3.Vill du hälst va blond eller brunett plumsan?

Svar.
1. Det är inte bara en som betyer mest, så typ familjen, vännerna och så.
2. Haha när jag är med dig, Tim och Sebbe om jag ska vara riktigt ärlig!
3. Just nu så vill jag vara brunett! :)



Av Ellen:

hur länge har du spelat innebandy? :)

Svar.
Är inne på mitt 3 eller 4 år tror jag :)



Av Anonym:
Är du och Tim tillsammans eller gillar ni varandra? såg ju bilden på er du la ut här på bloggen! :D

Svar.
Nej vi är inte tillsammans, men ja vi gillar varandra. Haha inte så svårt att missa ;)



Av Beatrice:
Vad tycker du att du är finast i för hårfärg, blond eller brunt ? :)

Svar.
Haha jadu, själv så tycker jag nog faktiskt brunt! :)



Av Linn:
hur lång är du? :D

Svar.
Jag är runt 1.53 tror jag, är inte helt säker.



Av Sofii:
1. är du och tim tsm ?
2. är du oskuld ?
3.hur många har du strulat med ?
4. om du fick välja 5 st att ta md dig på en resa... vilka skulle du välja ?

Svar.
1. Nej det är vi inte.
2. Ja det är jag,
3. 4 tror jag inte säker.
4. Hmm... Amanda, Anna, Rebecca, Tim och Sebbe.



Av Annish:
1. är du oskuld?
2. hur gammal var du när du strulade för första gången?
3. vilka bloggar följer du?
4. favorit låt?
5. storlek i bh?
6. har du sugit av någon?
7. något speciellt du är nöjd med i ditt utseénde? Du är verkligen skitsöt

Svar.
1. Ja det är jag.
2. Gick i 5an, så 11.
3. Typ mina vänners och kissies :)
4. Hmm.. Har faktiskt ingen favorit låt.
5. 75A eller 70A.
6. Nej,
7. Nej, inte nöjd med nått. Men det är bara och låta et vara o göra et bästa av det :), Tack så mycket!



Av Fuffie:
1. vilka bloggar följer du ?
2. hur länge har du haft din blogg
3. varför börjar du blogga ?
4. har du någonsing tänkt att sluta blogga. ?
5. varför så söt. :D?
6. favo djur
7. favo färg
8. favo mat
9. favo butik
10. favo läsk

Svar.
1. Mina vänners och kissies.
2. Hmm, har bytt blogg väldigt ofta. Men samanlagt ett år tror jag.
3. En kul grej liksom.
4. Ja det har jag nog.
5. Föddes så ? ;)
6. Hund
7. svart o rosa
8. grillat i think
9. monki, gina o bikbok.
10. coooola.



Det var dom frågorna jag fick, hoppas ni nöjer er med svaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0