Har varit med bästa Ida idag.

Vid kvart över 4 gick jag till statoil och mötte Ida, vi gick runt och snackade massa.
Sen gick vi hem till mig och hämtade pengar och så, sedan vidare till centrum och köpa glass.
Sedan gick vi till tim för vi blev törstiga, då var vi med han litet tag. Sen kom Danne och Sebbe
då gick vi ut och då sa vi hejdå till Tim och sen så gick vi till centrum igen och köpte cola och tuggumin.
Sen följde jag Ida hem. Och när jag kom hem åkte vi till smultronstället, åt glass och skit.
Och nu är jag hemma, väntar på att Tim ska komma. Sedan Amanda kanske beror på hur mycket klockan blir.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem Ida?;)

2010-08-07 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0