UNDERBAR DAAAAAAAAG!

Världens underbaraste dag fan, har haft otroligt kul med folket!


Vaknade runt 1 tror jag, då så gick jag upp och typ åt och fixade lite,
sen så skulle jag byta säng kläder men jag fick bara på lakanet, sen så
gick jag till Tim och vi typ myste lite och så. Sen så skjussade han hem mig
vid 20 över 5. Då så kom Rebecca till mig och då så fixade jag mig lite och åt.
Vid halv 7 så tog jag och Rebecca bussen ner till stan. Gick där o strosa i en timme eller nått.
Sen träffa vi Emelie och Lovisa, då gick vi också träffa massa underbart folk!
Träffa Tim, Sebbe, Pontus och någon mer vi gick och såg fyverkerierna.
Dö mysigt ju, sen så gick vi runt lite hände inte så mycket mer.
Sen kom jag hem nu runt 12. Men nu snart ska jag sova, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0