Godkväll kanske man säger.

I morse vaknade jag av att Emil kom in ock väckte mig för jag skulle titta på
när han spelade korpen med Emma. Dom förlora, och dom mötte Fredde och deras lag.
När jag kom hem så åt jag frukost, sen har jag bara suttit vid datan och kollat klart på kniven i hjärtat igen. Hihi, världens bästa film, men snart så ska vi väl äta någon gång sen får jag se vad som händer. Men imorgon spelar vi match och jag får träffa min bästa Isabell. Ni får ha de så bra så hörs vi väl antagligen senare eller imorgon, puss!
Världens bästa människa, jag är sjukt glad att jag träffade dig Isabell.
Med dig kan jag prata om allt, sjukt underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: isabell

- ae gumman, jag blir så rörd av vad du skriver! du är en stjärna! och jag är så lycklig att vi träffades. jag älskar dig vännen, bäst är du! <3<3

2010-12-04 @ 21:48:21
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart gör du din header?

2010-12-05 @ 15:33:54
Postat av: Malin karlsson (från linköping)

hej , den där coola texten som är i headern , vad heter dä typsnittet? skulle bli välidigt tacksam om du svara :)

2010-12-05 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0