Julavslutning, pizza, mys hos anna.

Vid halv 6 drog jag och Amanda ner till RENSTRÖMMEN, för vi skulle ha avslutning.
Det var massor som sjöng och dansade, vissa bra vissa sådär, träffade massor folk också puss på dom. Sedan bar det av till en pizzeria där åt vi och sånt, sen så gick vi nere från rådhuset till södertull och tog bussen där i från till ektorp. Jag gick hem snabbt sen till Anna, haha vi gjorde inte så mycket, när alla hade gått fikade jag Anna, Mirza och Amanda.. Men bara jag och Amanda som åt. Sen vid 10 över 11 drog vi hem.. Nu ligger jag i sängen, ska snart sova. Puss.
Jag och Amanda på pizzerian.

Kommentarer
Postat av: niki

asfin sminkning eve, du är så fin!

kan inte du ha frågestund nångång igen på bloggen? :$

2010-12-22 @ 02:58:29
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/
Postat av: niki

sv: braa! :D<3

2010-12-22 @ 13:27:21
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0