se ljuset.

Godkväll i stugan. hehe.
Nu ligger jag i sängen, men tänkte berätta lite om dagen eftersom jag inte bloggat idag, nästan. Idag så vaknade jag runt kvart över 12, gick upp och duschade håret och sådant, vid halv 2 så åkte jag Emma och några andra till strömma där dom skulle mötas, sedan bar det av till Linköping eftersom dom skulle spela match. Gick skit bra i början sen så tog det stopp, fast dom kämpade sig igenom det ändå. Skit bra!!. Vid halv 7/7 kom vi hem och börja med maten på direkten, kyckling och pomme. Vid åtta så åt vi och tittade på robinsson, Rebbe åt här också. Efter vi hade ätit så chillade vi bara. Vid halv 11 så drog hon hem, och nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova tror jag nog. Känns rätt tidigt men ändå fett skönt. Men jag skriver mera imorgon innan eller efter matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0