...

Ett halv år, 6 månader, 180 dagar utan dig vid min sida.
Det är sjukt hur snabbt tiden har gått ientligen, jag önskar du bara
kunde finnas här vid min sida EN gång till så jag fick berätta hur mycket jag älskar dig.
Du var den bästa farmor:n i världen, ingen kunde ha någon bättre.
Jag saknar dig sjukt mycket, varje natt ligger jag och funderar på varför just du?!
Tänker på att jag aldrig mer kommer få se dig när jag åker till Ödeshög.
Det är sjukt tungt att veta att du inte finns hos oss, ibland så slår man numret till dig,
sen kommer man på, justja hon finns ju inte mer. Så kommer det tårar.
Jag tror inte det är alla som vet hur jobbigt det här är ientligen, alla tror jag är
jätte glad och mår bäst. Visst jag mår bra men inerstinne är det ett sår som aldrig kommer
att läka. Och det är att du inte finns hos mig längre farmor.
Jag älskar dig oerhört mycket, fäller trårar för dig varje dag.
Du är den jag fortfarande kämpar för, jag vet att du ser ner på mig.
Att du är stolt över att jag fortfarande kan kämpa, men mina små krafter.
14/1-10, det var då gud tog tillbaka sin ängel, min farmor.
Jag älskar dig grymt mycket farmor.
farmor, du är fortfarande en del av mig.

Kommentarer
Postat av: amanda

Gud vilken fin text eveline, som du skrivit däri så finns såklart din farmor med dig, varje dag, föralltid.

hoppas det blir bättre<3

2010-07-20 @ 13:34:12
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0