förlåt

Men jag har inte orkat blogga, vädret är ju så underbart så man kan ju inte sitta inne?!
Men idag så har jag fått min nya säng och mitt nya "databord", fixade det och så.
Sen så frågade Tim och Ida om jag ville följa med och bada, då så skulle ja Anna Ida och Tim åka till ensjön.
Vid kvart över 2 skjussa papap mig och Anna till ensjön, kom dit vid typ halv 3 la upp handukarna och så.
Sen gick vi omkring lite i skogen dåså kom Ida och Tim där. Då bytte dom om så bada vi, kanske bada typ 20
minuter en halv timme. Sen sola vi och låg och snacka, vid halv 4 drog vi till Tims land, typ satt och drack
läsk och snackade. Sen så kom Annas pappa och skjussade hem mig och Ida till mig, sen gick ida och Anna åkte hem. När jag kom hem så åt jag, nu ska jag platta håret och så och Anna är på väg till mig. Skulle träffat Tim och
Sebbe också men Tim skulle iväg, får se om Sebbe kommer :), AManda ska vara med också fan.
Men nu ska jag platta mitt hår och så, vi hörs senare. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0