min fredag :)

Dagen idag har varit kanon, var på himpa med Amanda.
Vi tog bussen vid 2 till himpa, kom fram vid typ halv 3 eller något.
Vi typ sola och bada, tills klockan blev 4 då köpte vi glass, sen så åkte vi hem.
Kom hem vid 10 över 5, duscha och fixade mig och så. Vid halv 9 mötte jag och Amanda, Adnan.
Vi gick in i videostaden och köpte tuggummi, sen gick vi in till lilla Amanda, och jag gick hem vid
kvart i 11 eller något. När jag kom hem så åt jag lite, sen så loggade jag in på datan.
Har skypat med Amanda en heldel, och också skypat med Tim och Emil.
Fett sköna killar där asså, tim snyggingen själv vettni ;)
MEn nu ska jag skypa lite till med Amanda, sen blir det att se farsan.
Imorgon drar jag ut till landet, kanske mobilbloggar därifrån, vi får la se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0