Piss väder överallt.

Har inte bloggat på två dagar, men kan bero på att jag har varit i Öland över en natt.
Kom hem igår kväll, för vädret var seriöst piss på Öland, inte så bra dagar inplanerat.
Men imorgon så åker mamma och pappa iväg till Åland över natten, så imorgon blir det
grillning med Emma, Emil och Cissi tror jag. Eller så blir det bara jag Emma och Emil, fast tror Cissi
också skule komma, men det får vi se imorgon. Just nu är jag sjukt trött funderar faktiskt på sängen,
eller så sätter jag på en film. Men måste fixa till sängen eftersom Amanda har spillt chips i den, fyfan för henne.
Nej då, men ändå lite smått busig är hon, men skitsamma nu. Puss!
Den köpte jag på Öland! :)

Kommentarer
Postat av: allrabästavän

Jaa men åhh vad busig jag är (a) ♥♥♥♥

2010-07-26 @ 02:53:15
URL: http://aamandaeckerbrandh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fin väska , ska du ha den när du börja skolan ?

2010-07-26 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0