Shue bloggen.

Först vill jag börja med att säga grattis till min storesyster som fyller 19år den 22 asså.

Idag så vaknade jag runt halv 11 eller något tror jag. Åt frukost duschade och fixade mig.
Sen vid halv 2 tror jag så skjussade Emil ner mig och Emmis till stan där vi träffade Cissi och sen deras mamma.
Vi tog en fika, sen så tittade vi i massa affärer, det blev en t-shirt och skor för mig. Skorna är döö grymma.
Sen vid halv 6 eller något så drog vi till statoil och handla snus, sen hem och typ bytte om och så kom Emil.
Så vi 6 så bar det ut till klarsjön med massa foolk. Sen någon gång åkte vi hem och käkade.
När vi hade käkat så kom Timsan till mig, vi gjorde massor. Sen vid halv 11 någon gång så åkte han hem...
Kommer sakna han nu när jag är borta i 3 dagar ;) haha. Men när han åkte började jag att packa, så jag är
nästan klar nu. Det är bara bikini och tandborste och lite små skit. Åker ju som sagt till Öland imorgon bitti, 
och kommer hem på söndagen, blir säker på kvällen där någonstans. Ni kanske får någon mobil blogg eller något.
Facebook kommer att uppateras ofta, eftersom jag har det i mobilen men nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs
antingen under helgen eller på söndag! Puss.
Mina nya skor, dö najs ju. Emma och Cissi har likadana dom också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0