.........

Jag har förändrats till den sämmre Eveline, jag vet, jag vet att jag har det.
Det är ingen nyhet för mig längre, får höra det från mina närmaste vänner och några fler.
Förlåt för allt, jag ska bli den vanliga Eveline igen, men det är inte så lätt. Jag försöker så
gott det går, men allt blir bara fel ändå. Jag vill att allt ska vara som förr, för 1 eller 2 år sedan.
Allt var perfekt då, då hade jag min allrabästavän vid min sida hela tiden. Vi var inte en dag utan
varandra. När vi hade gått hem från varandra så ringde vi upp på direkten för vi saknade varandra
redan då. Men nu så är allt tvärtom, vi snackar knappt längre, ingen av oss bryr oss om varandra,
vi ses aldrig, vi har inte sets själva på över nästan 1 månad. Det känns piss, livet är ett rent helvete
utan dig vid min sida Amanda. Förlåt men jag vet inte vart jag har dig längre, och du vet nog inte
var du har mig. En dag till utan dig och jag vet inte vad jag gör. Du tror inte att jag tänker på dig längre,
men när du läst det här hoppas jag att du fattar att du är det ända som jag tänker på.




JAG ÄLSKAR DIG MEST AMANDA ECKERBRANDH !


Kommentarer
Postat av: amanda eckerbrandh

eveline? jag gråter vill ha de som förr allt vill jag ha tbx :'( inget är som vanligt sen nu i slutet av 7an vi har lärt kämnna nya vänner båda 2 de har vi gjort, vi vill aldrig göra samma saker längre elr som den andra vill, aldrig längre, förra sommarlovet, va vi vaaarje vaaaarje dag inte en dag utan varnadra typ, närjag va i turkiet sakna jag ihjäl dig, men nu värkar vi inte ens sakna varandra längre vi har glidits i sär helt och hållet, hur junnde de bara bli så? men mi åsikt har du hört på msn så du vet ju de, vill ha tbx de vi hade älskar dig med eveline rejsmar ! ♥

2010-06-21 @ 01:40:05
URL: http://aaeckerbrandh.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

vi sov över varje dag nästa gjorde vi och såg heddvig komme du i håg? men inte längre äre så, vi skratta jämt när vi skulle lägg oss och så jävla hägt skratta vi också :o vet inte vad vi skratta åt, elr jo näru biter mig i huvet får jag gås hud :o

de skratta vi enormt mkt åt HAHAAH vill göra de nu med men inget av de är ju desamma som förr :(

2010-06-21 @ 02:12:51
URL: http://aaeckerbrandh.blogg.se/
Postat av: Anonym

* ♥

2010-06-21 @ 02:15:36
URL: http://aamandaeckerbrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0