nu har jag packar klart.

Nu är jag klar med packningen, eller jo nästan har bara ett par mjukisbyxor kvar ;)
Kul för er att veta men, nu så är det såhär att det hära kan bli sista inlägget tills på lördagkväll.
Eftersom jag ska ut till landet så kommer ju jag inte ha tillgång till någon dator eller nått, men det
kanske blir en mobilblogg då och då. Eller så skiter jag i det totalt! Haha, ni kanske klarar er utan mig
i 1 och enhalv dag?
Tänkte berätta lite om idag eller lite snabbt...
Vakna vid halv 11, gick upp fixa mig och sånt.
Vid 20 i 12 gick jag till Amanda så åkte vi till himpa, kom dit
vid 10 i 12, då så sola vi till typ 10 över 2, sen kom Mikkis och Lovis till oss.
Då så var vi med dom till 4 ungefär, då kom Ida och Torparn och hämta mig och Amanda,
för vi skulle till skiren och bada. Det var skit kallt i vatten men efter ett tag blev det jävligt skönt kan
jag säga :o, haha det var typ 3dije doppet i en sjö för mig. Och jag känner mig ganska duktig faktiskt.
Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, här har du ditt inlägg Edessa ;), jag skojjade bara.
Men puss!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0