Träffat världens bästa idag! ♥

Skolan började klockan 8.20 som vanligt då hade vi prov, det var lite halv svårt.
Det var som en saga så skulle man förklara massor och skit, men iallafall.
Idag så hade vi bara no nästan, hade idrott imellan också, då körde vi handboll
det var faktiskt ganska roligt, sedan tillbaka till skolan för no igen. Slutade halv 3,
då gick jag och mötte Fredde vid "korsningen" haha, vet inte vad det heter men aja.
Sen så gick vi hem till mig och tittade på film och sånt, sen vid 7 någon gång så följde
jag honom till lidl för hans mamma skulle hämta honom där, sen så nu ska jag göra hemkunskaps
läxan, sen titta på efterlyst som börjar om 5 minuter, men ni får ha det gött så hörs vi!

pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0