LITE TIDIGT VA?!?!

JÄVLA SNÖÖ.. DET KÄNNS SOM DET VAR NYSS JAG OCH SEBBÖ RAMLA MED MOPPEN I DIKET,
DET KÄNNS SOM DET VAR NYSS JAG TIM SEBBE OCH ANNA SOV HOS MIG FAST VI INTE FICK,
DET KÄNNS SOM OM VI BADADE I ENSJÖN FÖR TVÅ DAGAR SEDAN. MEN NEJ, NU HAR DET GÅTT
OCH BLIVIT VINTER. USCH FYFAN VAD JAG BLIR SUR.
Hej bloggen, nu så sitter jag och tittar ut genom fönstret för jag är sjukt chockad.., ser bara massa vitt falla ner från himlen och jag blir så himmlans arg som ni kanske märkte där uppe. Jag saknar sommaren sjukt mycket, men aja.. Det blir väl en lååååååång vinter i år. Hoppas bara inget finns kvar imorgon, haha. Men nu så ska jag hoppa ner i min varma gosiga säng, puss så hörs vi imorgon! <3


bild lånad av Isabelle Strömberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0