Lördag.

Nu äre lördag, wiho. 3 dagar kvar leeeeediiiigt! :D
Hej bloggen, nu är jag vaken eller har varit det i någon timme.
Rebecca sov här inatt, har haft dö kul. Snart så ska jag tvätta mitt hår
och sedan börja fixa mig lite. För vi 1 så ska jag vara vid borgsmo och träna
småttingarna igen. Efter sen vid halv 3 ska jag och Rebecca titta när 93orna spelar match.
Så måste ju fixa mig lite faktiskt, haha. Men ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, eller
jag ska träffa Rebecca och så. Imorgon blir det match, hemma i borgsmo 10.15, så dom som orkar/vill
kan ju gärna kolla på seriepremiären :)


Kommentarer
Postat av: Samuellejla

Awesome site!

2011-06-22 @ 12:22:18
URL: http://samuellejla.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0