teatern sög.

På dom sista lektionerna idag så hade vi teater, eller vi skulle gå ner till kulturkammaren.
Vid kvart över 12 så kom Emil och Emma och hämta mig Amanda och Anna vid skolan och skjussa
ner oss dit. Vi gick in på netto och köpte lite godis, sen så gick vi in och titta på teatern, och den var sämt.
Fast hon fick typ något ryck och dansade värsta, så de var kul lite iallafall, haha. Sen vid kvart i 2 så var den slut,
så vi ringde Amandas mamma så kom hon och hennes mormor och hämta mig och Amanda, nu sitter jag här
och ska snart äta och städa mitt rum. Senare ikväll eller lite senare iallafall så ska jag träffa Olive, Adam, Ludde, Amanda, Anna och Rebecca. Sen inatt så sover jag hos Rebecca, men ni får säkert mer uppdatering senare.
Puss!


8A in my <3.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0