Har varit i mässhallen hela dagen.

Godkväll bloggen!
Idag så har jag varit i mässhellen hela dagen, ganska kul faktiskt!
Vaknade ungefär vid halv 9, så gjorde jag mig i ordning och så kom upp till
mässhallen vid 10 då matchen redan var igång. Träffade Mira där upppe och snackade lite
med henne. Matchen slutade 6-6, när vi sett den så åkte vi till onoff och köpte något till pappa
igen, haha. Sen så åkte vi hem lite sen upp igen titta på kfum-linköping blev 2-5 till linköping.
Sen lite mer matcher orkar inte babla upp alla men ändå. Dagen har varit kanon.
Och imorgon är det skola och konfemation eller hur det stavas, får se om det är nått att gå på,
eller om det bara är skit! Men nu snart så ska jag äta fan. Har inte ätit på hela dagen haha.
Men puuuuuuuuss.


Två bilder på gryma Sebbe i mål =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0