fan vilken dyster dag.

Dagen startade skit, missade bussen ner till stan, fick gå/springa ner dit för att komma i tid.
När vi var nere så kollade vi på TUSEN GÅNGER STARKARE jag trodde den skulle vara bättre, 
men den var helt okej, när filmen var slut så drog vi alla till donken och käkade, självklart spiller
jag cola på min vita tröja.. LYCKAT! Efter det gick vi på stan ett tag, sen åkte vi till skolan där vi
skulle ha musik. Vi spelade i band, jag Inez Amanda Angelica och Rebecca är ett band. Kul fan.
Sen hade vi engelska och allt där gick skit. Men nu har jag precis ätit och så. Ska börja kolla på
spanskan lite. Puss!




Kommentarer
Postat av: mallanmamma

Hejsan!

Jag är med och tävlar om att få spela in i EMDs studio och skulle bli överlycklig om du kunde lägga en röst åt mig!

Tack på förhand!

2011-02-02 @ 14:20:13
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0