Game-day, 4-4 !

Hej bloggen, imorse vaknade jag upp med världens bästa Isabell brevid mig! Skit mysigt :)
Vid halv 9 så gick hon, och vi åkte till samlingen eftersom det var match. Vi mötte Motala .. 
Det gick sådär 1, 2 och 3 perioden .. Fast i slutet på 3dje så släppte det. När det var ungefär 6 minuter
kvar så gjorde vi 4a mål sådär bah pang! sjukt glad var jag då! På hem vägen blev det donken, och
jag skojar inte .. Det var sjukt gott. nu har jag varit hemma ett tag och duschat o lite så.
Nu pluggar jag , och sen kommer Rebecca och hjälper mig lite. hihi! Men ni får ha det sjukt bäst.
Så skriver jag mer sen, eller imorgon. Puss!


Jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: isabell

- att vakna upp med dig gör mig så lycklig. jag älskar dig mest gumman ! <3<3<3

2011-02-13 @ 20:14:04
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0