Världens härligaste dag !

Hej bloggen, idag blir det ett inlägg om vad som har hänt idag. Vid halv 3 skjutsade min bror ner mig och Amanda till maxi, vi gick runt där och kolla lite och sånt. Sen när vi skulle sätta oss och äta kom hon på att hon hade glömt sin telefon inne på cubus. Haha vilket stolpskott.. Men sen så åt vi iallafall SJUKT stor kebab var det, fick inte in den i munnen knappt. Sen så tog vi bussen hem hahaha har aldrig garvat så mycket. När jag kom hem fixade jag mig lite och hjälpte mamma med maten. Efter ett tag kom min älskling hit, vi tittade på film och myste, Amanda kom hit också. Då satte vi på svensson svensson sjukt grym asså. Vid halv 11 drog älsklingen, och Amanda var kvar, vi fortsatte titta på svensson svensson. Haha, ni har väl sett Birger - Nu kommer det ?!. haha vi gjorde en video som var lik honom, fast det är ingenting som kommer upp här. Men jag ska väl sova nu. Puss! Älskar er Oliver & Amanda ♥

Bilden säger allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0