Hey jag har fuckat upp igen.

Tja bloggen. Nu sitter jag här med världens fetaste mensvärk, kul för er och veta.
Men iallafall, förlåt för jag inte bloggat men igår kväll funkade inte blogg.se och
så hade jag ingen lust. Så jag kör på nu istället. Har eran helg varit bra?!, min har varit
skit bra. I fredags var jag med min älskling som ni såg, igår så hade jag match vi vann med
2-1 fett skönt! Sen träffa jag Oliver. Och idag, så har jag varit på citygross med mamma och mormor.
Jag köpte dock bara hårfärg och lite godis och sådant skit. Men när jag kom hem så kom mitt hjärta
till mig, vi tittade på solsidan och sådant. För ett tag sedan gick han hem, och ja. Imorgon så kör
jag igång med träningen som vanligt, sjukt skönt! Hoppas knät är helt bara. 
Men nu så ska jag ta en ipren och gå och sova, vi hörs imorgon innan eller efter skolan!
Puss.

får bli en bild på mig och allrabästavän, hihi.

Kommentarer
Postat av: anonym

den tröjan du har på dig, vart ifrån har du köpt den ? :)



tips tack :p

2011-01-25 @ 16:19:45
Postat av: Anonym

eve tröjjan du har på dig vart ifrån har du köpt den? :DD

2011-01-26 @ 15:36:27
Postat av: Anonym

eve den tröjjan du har på dig vart ifrån har du köpt den? ;DDD

2011-01-26 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0