I'm standing where you left me.

Hej bloggen. Idag började dagen med spanska, sjukt tråkigt men tiden gick fort.
Vid 20 över 11 så drog jag mig hemåt, eftersom jag skulle till medicincentrum och kolla mitt knä,
och det var överträning och växtvärk, att jag har tränat för mycket och så. Haha och jag som ska börja
träna ännu mera .. Lycka till bara. Men jag har spelförbud i 1 vecka minst, känns det inte bättre efter 4 veckor
ska jag tillbaka dit så ska vi rönka knät och såvidare. Men vi får hoppas det blir bra. För övrigt har jag inte gjort
så mycket idag, när jag kom hem så somna jag till halv 6, då hoppa jag in i ett bad sen åt. Nu ska jag sätta på
en film snart. Och jag saknar mitt hjärta sjukt mycket! ♥
Puss, ni får ha de så bra så skriver jag antagligen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: köpte det på en smyckesaffär här i arboga :)

2011-01-14 @ 23:04:49
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0