nyårs-dagen nu då.

Godmorgon.
Kanske lite sent, men såäre för min del iallafall. haha.
Men jag och Amanda vakna för typ en timme sen ungefär, fett skönt.

Tänkte berätta lite kort om kvällen igår, inte gå in på detaljer o skit för då blir det långt! Vid halv 7 så gick jag och Amanda hem till mig för att äta, det blev potatisgratäng och oxfilé, sjukt jävla gott. När vi hade ätit så smällde vi något pooff vet inte vad det var, komma massa saker ur iallafall. Efter gick vi hem till Amanda och fixade oss mer, sen kom Anna, Fredrik och Sebastian. Vi gjorde inte så värst mycket, jag och Anna gick ut lite för dom andra puckona ville inte. Så vi gick ut o slängde oss lite i snön, sen in till mig och sa gott nytt år till mamma, pappa och dom, så vi fastnade där till klockan var 20 i 00, sen gick vi till Amanda. Och då började vi bråka, bra slut på 2010 jag svär bästa, fast?, men 00.00 blev vi sams iallafall. Vi var först upp och fixade med glasen och allt. Men kvällen blev iallafall rätt lyckad. Vid 1 drog Anna och sen 2, halv 3 drog Sebastian och Fredrik, vi följde dom till Lidl haha feting halt utanför. Jag ramla när vi skulle in igen haha, men kul. Halv 6 gick vi o la oss, nu kommer lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0