When something beautiful happens.

Idag så var det skola som vanligt, hade ett spanska förhör och ett so prov.
Det kändes som det gick hyfsat iallafall och det är ju det som är huvudsaken!,
När jag kom hem så fixade jag lite och gick sedan till Rebecca, hon duschade och
fixade sig lite sen så snackade vi en massa om massor som har hänt och så. Vi gick
till pizzan för att hon skulle äta. Sen så gick vi hem till mig och kollade på massa kläder
och sånt, hon gick vid 7 ungefär. Nu sitter jag här och gör inte så himla mycket. 
Imorgon så ska jag träffa mina älsklingar Isabell och Lovisa, Isabell sover här imorgon också.
Men nu ska jag hoppa in i ett bad tror jag. Puss!

skit bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0