.

Jag är så jävla glad att jag har en allrabästa vän som alltid finns där när resten sviker,
som finns där när livet vänder. Som alltid ställer upp för en. Att jag har hittat en sån
person är nästan helt sjukt. Utan dig hade jag varit precis tom, den dagen jag förlorar dig
är sista dagen i mitt liv. Jag skulle aldrig klara av att leva utan dig, den dagen kommer vara 
den värsta i mitt liv och jag hoppas jag aldrig får uppleva den. Även fast vi bråkar någon gång
ibland, så är du ändå den som betyder mest för mig. Du är den som får mig orka gå upp om dagen.
Du är min sol på dagen, och mina stjärnor på natten. Alla borde ha en vänn som dig Amanda.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Utan dig vore jag bara en av miljoner ♥

Glad att jag har funnit världens underbaraste&bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0