har skit tråkigt, så blir ett test.

Hur mår du just nu? Helt okej
Vad känner du för att göra mest utav allt just nu? Dra ut till kårtorp och chilla med mina bästa!
Vad fick dig att skratta idag? haha Amandas & min humor

Vad är det du tittar på först på i en persons utseende? annsiktet
När känner du dig lyckligast? när jag är med någon jag tycker om, och mina underbara vänner!
Vad är det viktigaste med en bästa vän? att man ska kunna berätta ALLT och inte ljuga om någonting. och alltid finnas där, vad det än handlar om.
När känner du dig som mest ledsen? när jag inte träffat någon jag vill på jätte länge.
Vad tycker du om kärlek? ibland är det överskattat, men när man väl har det är det underbart
Nämn tre saker du drömmer om just nu? åka ifrån norrköping, få hur mycket pengar som helst & shoppa ihjäl
Ditt favorit namn kille/tjej? Adelida & jag vet inte
Vad gör du för att må bra? snackar med någon som jag vet kan få mig må bra
Favorit plats i din stad? ektorp, stan & kårtorp/ensjön
Vad är du rädd för? att förlora dom som står närmast hjärtat
Hur många hjärtan har blivit brustna på grund utav dig? inte vet väl jag
Har du fått ditt hjärta krossat? ja
Vad gör du om du har tråkigt? tröst äter
Tre saker som gjort dig glad de senaste dagarna? mamma & pappa, vännerna & jag vet inte
Vad ska du göra ikväll(natt)? vara med Amanda
Det första du tvättar i duschen? håret
Vad vill du ha just nu? somewear byxorna ..
Tror du på utomjordningar? haha jo aa, fast nej
Har du kysst en polis? haha näe
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? never
Kan du laga cyklar? nej?

Vet du hur man frostar av en frys? nej
Biter du i din glass eller slickar du bara på den? beror på om det är is eller kulglass
Använder du smileys? ibland i bloggen, inte ofta. men annars ja
Vilken låt hade du senast i huvudet? ju mer dom spottar
Skulle du kunna hoppa fallskärm? hade aldrig vågat
Brukar du hyra film? nej, laddar hem
Har du gått in i en vägg någon gång? inte vad jag kommer ihåg
Har du bra syn? rätt så
Gillar du ditt hår? sådär, men det är as slitet.
Stänger du av mobilen när du sover? nej
Vem såg dig senast naken? jag själv
Hur kommer du se ut om tjugo år? som nu fast större?
Svär du? jävligt ofta!
Hur bra humor har du på en skala 1-10? haha 10, nae men jag vet inte
Kan du fixa med bilar? nej
Kan du baka bröd? aa
När sa du senast att du älskade någon? jag vet inte
Vilken tvserie skulle du helst leva i? bra fråga .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0