Skarpa boois.

Hej bloggen nu tänkte jag berätta om mig kväll hihi.
Vi halv 9 eller 9 gick jag och Amanda ut och cyklade, vi drog till skarphagen till hennes
mormor och morfar. När vi skulle cykla därifrån möter vi Ville Sven Oskar Simon Oskar Alex och Julle.
Men Julle skulle hem så Sven skjussa hem honom och vi stog där och snacka ett tag, till slut drog vi 
oss mot statoil och dom köpte "mat" sen chillade vi bara ett tag där.
Ni är helt otroliga killar, sjukt jävla bäst är ni kan jag lova ♥, när jag kom hem så fixade jag lite, 
sedan hoppa in i duschen. Nu sitter jag här och skypar med Amanda. Får se när jag lägger mig.
Men jag säger iallafall godnatt nu, för det kommer inte komma något mera inlägg idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0