If We Ever Meet Again .

Tjena fan!, skolan idag har varit sjukt chill och världens finaste vårväder.
Skolan började med att vi hade TIMMS test, som tydligen hela "världen" skulle ha, haha. 
Vi hade det i 2 timmar och 10 minuter ungefär, sen fika på det. Sjukt gott hihi. 
Efter så hade vi musik, då gör vi en låt, haha fan vad dålig den kommer och bli!!!
Vi hade engelska på slutet i 2 timmar och 50 minuter också, shet vad jobbigt det var, ingen var konsentrerad till
110% överhuvudtaget. Men vi sluta runt 15.20, då kom jag hem så då åt vi lite grann. Nu har jag läst no:n och ska
göra det en gång till, sen så ska jag fixa lite inför träningen. Skriver mera senare, puss :D
8A i mitt ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0