Dålig uppdatering !!

Hej och förlåt för dålig uppdatering idag! :(
Imorse vaknade jag runt kvart i 10 av mitt alarm, vill bara somna om men icke.. Direkt upp och byta om sedan
tagga till matchen, men den gick som den gick, och det kommer jag inte att skriva här! Men vid 13.30 var den slut då åkte jag hem och duschade och fixade mig. Jag och mammi åkte ner till stan och köpte ett paket till mormor, eftersom hon har fyllt år. Sedan for vi till mormor och morfar och fikade och sådant, vid 17.30 åkte vi och hämtade pappa sedan till spicy hot och käkade. Sjukt gott. Ikväll så har jag träffat min babe vi tittade på wallander, solsidan och big brother, tyckte det var rätt att Cilla åkte ut haha. Men nu så ska eveline gå och lägga sig.Ni får ha det grymt, så hörs vi imorgon!! Puss sweethearts! :D

Jag älskar dig mest ♥  / Oliver

Kommentarer
Postat av: idaaa

finaste eve <3

2011-03-07 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0