Dåligt bloggande.

Bloggen bloggen, har inte uppdaterat någonting idag för jag har verkligen inte haft tid/orkat. :(
Men idag så hade vi skola som vanligt, eller inte som vanligt för på SO:n så var vi på stadsmuséet, det
var dock sjukt tråkigt! Men vi fick sluta efter det och då var klockan tio i tolv typ, så då gick jag och
Amanda ner till stan och kollade lite. Jag fick med mig en mascara hem, senare så åkte vi till
min syster och fikade o pratade massor, sjukt mysigt. Vid kvart över fyra eller något så hämtade
Amandas mamma oss och då drog vi till staden igen för Amanda skulle köpa en ny jacka.
När vi kom hem så gick hon till sig och jag till mig, åt och fixade lite. Nu är den nya byrån uppe också,
ska bara ställa den på rätt plats m.m. Men nu får sova sjukt gott så hörs vi imorgon. Pussss! :)

Fan vad gött och ha en one pice !!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0