inte bloggat sen i onsdags, bra jobbat ..

Hej bloggen, skolan idag funka, den gick faktiskt skit fort om jag får säga. 
Efter skolan så gick jag hem och fixade lite, vid 4 så gick jag till Anna så fortsatte vi ner på staden, 
vi chillade runt lite och så köpte jag royal white night, fett kul. Vi gick omkring på stan ett bra tag,
till slut så mötte vi upp lill Simon, då gick vi till espressohouse, och fikade sjukt gott! Vid 6 eller något
så kom Adam dit också, vi satt och snacka ett bra tag. Vid halv 7 drog Anna och vi satt kvar till 10 i 7 typ. 
Då åkte jag hem och åt och lite sånt, Anna kom vid 8 eller något, vi hade skit kul. Vid 9 kom Simon och Adam
hit igen, vi gjorde inte så mycket vi chillade mest. Vid 20 i 11 så skulle dom ta bussen men missa den självklart.
Så vi stog där i en halv timme för att deras buss skulle komma, och den kom vid 23.10 då gick jag och Anna
hem till mig och kollade datan lite. Men jag vill säga tack för en sjukt bra dag. Men nu ska jag gå och hämta te. Puss.

nu taggar vi royaaaal !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0