" jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen "

Förlåt för jag bara har skrivit ett inlägg idag, men jag har inte orkat skriva mera. 
Men idag har jag iallafall varit med min älskade Amanda, vi har mest tittat på bigbrother, vid halv 8 så
gick vi hem till mig tror jag. Jag åt lit grann med mamma och pappa, sen så spelade jag och Amanda
Wii till klockan var halv 1 eller något, kommer inte ihåg. Sen så tittade vi På ALLA delar utav morden
i sandhamn, sjukt bra ska jag säga. Vid halv 1 så drog min snörpa, nu ska jag tvätta bort
mitt smink sedan sova lite. Puss och godnatt!

gammal bild !

Kommentarer
Postat av: gabriella [candyhail.blogg.se]

otroligt söt!!!

2011-03-24 @ 16:50:22
URL: http://candyhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0