Oj, jag skrev aldrig igår ..

Hej bloggen ;), sitter vid datan just nu.
Skolan idag var ganska chill, på idrotten hade vi fotboll och det gick fan bra.
Sen så hade vi no hela dagen, och vi typ forskar om olika saker. Haha.
Idag ska jag träffa Oliver, får se vad vi hittar på. Men ska berätta om igår också!

Tisdag:
Igår så hade vi skola, den gick faktiskt fort och bra den med ska jag säga.
Vid halv 4 kom jag hem, då satte jag mig vid datan och gjorde ingenting, vid 4 så åkte jag
och Emil för att hämta mormor och Emma. När vi kommer till mormor så åt vi och fikade lite,
Vid halv 7 så hämtade Jenny mig och Emma för vi skulle till linköping. Vi tittade på linköping - aik,
aik förlorade med 5-4, men det är inget och hänga läpp över. Eftersom jag hållde på linköping igår, 
så nu är dom i slutspel tror jag det var. HÄRLiGT!! :D Men vid 20 över 10 så var vi hemma, då tittade jag på
big brother sen så somnade jag. 
Det var allt om tisdagen, men ni får ha de bäst så skriver jag mera senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0