oooh my goood .

Tja bloggen! :D
Ikväll har jag umgåts med världens finaste Isabell & Amanda, haha sjukt underbara.
Vid halv 8 så gick vi till videostaden och köpte godis & läsk och sådant gott, haha.
När vi hade varit där så gick jag hem och åt, sen gick jag tillbaka till Amanda, då satte
vi på HALLOWEEN2 sjukt läskig, till och med JAG hoppa till.. Vid 22 så var det ju big brother,
så vi satt och tittade på det och gjorde lite roliga videos, AShLUT! haha, jag dör.
Men sen så gjorde vi inte så mycket mer, har lyssnat sönder låten över hela dagen. 
Men nu ska jag kolla runt lite på datan, sätta på en film, sova lite. Ni får ha det bäst! Puss. :)
oj, fan vad jag skriver HAHA?!, lite jobbigt och läsa kanske, men det har varit så kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0