Sov hos min bästa inatt.

Tjafan! :)
Nu har jag och Amanda precis ätit frukost, hon ska duscha nu och jag ska väl börja fixa mig
för att sedan dra mig hemåt. Går kvällen blev skit lyckad!, tänkte berätta lite.

Igår så kom jag till Amanda vid åtta, då gjorde vi inte så mycket. Vid halv nio så kom Timen hit.
Vi tittade på hockey, lhc vann. Haha efter det så tog vi lite kort och sånt, sen så kom vi på att bigbrother
börja så vi såg på det. När det var klart så kollade vi på våran film som vi gjorde i 7an, fan vad roligt.
Sen chillade vi tills klockan var halv två, då följde vi med Tim till skolan och sa hejdå till honom. Sen så gick
vi hem och tvättade av oss sminket och jag åt lite. Sen kolla vi på Eva och Adam, och somna väl runt , 3 halv 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0