13/5

Idag är det fredag den 13, jag har inte haft något otur änsålänge iallafall!
Hade utvecklingsamtal idag i skolan och det gick skit bra ska jag säga, efter skolan så
gick jag med Rebecca hem så gick vi ner till mig, sedan till staden. Hon köpte lite saker och jag provade
ett par byxor och en tshirt på somewear, som satt hur bra som helst. Men nu är det shortsen jag ska köpa!
Efter det gick vi till Antton och Ewe som är beccas bror och brors tjej. Där var vi en snabbis för att sedan gå
och fika. Tog en ice chai latte, sjuk sjukt gott!! Sedan bar det hem, har precis städat och ska strax äta!
Ikväll så blir det träffa Isabell Amanda och Nikke, sen får vi se. Kanske blir lite fotboll och chill vid planerna.
Från profilveckan, Ludvig Adam Sven Alex och Ville.
Från profilveckan, Eveline Amanda Isabelle Lovisa och Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0