Dåligt bloggande.

Ber om ursäkt, men jag har verkligen inte orkat.
Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, imorgon väntar en hel dag no + idrott, sedan läkarn på det.
Känns ju verkligen skit gött!

Men idag iallafall, så gick skolan helt okej fram! Fick vg på låten vi gjort på musiken,
ganska glad, eh ja! När jag kom hem så åt jag och lite, Tim kom ett tag där också
innan han skulle till linköping på östgötauttagningen, får hoppas det gick bra! När han gått så
lagade mamma mat, tacos blev det, sjukt gott! Satt bara vid datorn och tråkade, sen vid halv 10
så kom Amanda, Sebbe och Tim då så kolla vi på bigbrother sen så gick dom vid 11. Nu har jag suttit
och kollat kläning till skolavslutningen, jag har hittat ett par stycken som jag ska välja emellan.
Men nu ska jag sova, puss.
Två bilder från förut , i Sebbes hjälm ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

haft en bra start på denna onsdag?

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har som avslutas IDAG! du har chans att vinna en HELT VALFRI damklocka från runns.se! än är det inte försent att delta i tävlingen så om du är sugen på detta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-25 @ 10:39:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0