Sova nu då!

"Nio månader tar livet att bli till.
Men blott en tiondel sekund slocknar de på."

Hej bloggen, nu sitter jag här. Innan jag somnar så tänkte jag berätta lite om min dag.
Jag vaknade först skit tidigt, sedan somnade jag om till 13.00 då åt jag frukost och hoppade in
i en dusch, fixade mig lite sen for jag och mamma ut till landet och fikade lite. På vägen hem så
stannade vi på candyland och köpte lite godis och så. När jag kom hem så städade jag lite i mitt rum,
vid 6 så kom Tim hit, då så åt jag sen kom Amanda. Då drog vi till Tim och chilla lite där, efter ett tag så
gick jag Amanda och Tim ut och träffade Isabell, men hon skulle möta Eric så jag och Tim gick hem till
honom och tittade på melodifestivalen. Vid halv 1 så mötte jag Amanda och sedan drog vi hemåt. 
Nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och sova, ställer klockan på halv 10 imorgon, för jag ska följa med
Tim och hans familj och titta när hans lillesyster har dansuppvisning i borgen så det ska blir roligt.
Ni får sova skit bra, så hörs vi imorgon. Puss och sovgott!
Eveline idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0