Tror jag är på rätt väg!

Idag träffade jag Isabell på stan runt halv 5 tror jag, missade bussen så fick gå ner -.- Vi möttes utanför stadium så gick vi till kupolen och Bella tog en milkshake, och så snackade vi om allting, sjukt glad att du alltid finns för mig!, sen så tog vi en sväng på stan och letade parfymer.. men vi hitta inte den vi letade efter haha! Sen så träffade vi på Sebbe och Pontus, snackade med dom ett ganska bra tag iallafall, sen så följde vi med dom till bussen, jag och Bella gick in i stan igen  och snackade lite till. Sen beslutade vi oss för att åka hem för båda satt och halv sov mitt i stan haha, så hon följde mig till 117 och gick till sin spårvagn. Nu är jag hemma och har varit det ett bra tag. Men snart ska jag sova, och imorgon ska jag till tandläkaren för att kolla om tandställning!! :D:D Men ni får ha det skitbra så hörs vi imorgon lo. Puss.
I love you so mutch sweetheart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0