kvällen + royal white night !

Hej bloggen, nu ska jag berätta om kvällen + royal igår!, och jag kommer göra det kortfattat!
Jag började med att duscha vid halv 5, därefter så fixade jag mig och åt. Vid 7 så gick jag ner till gu va gott,
där alla tjejerna var och åt. När jag kom dit så hade dom precis börjat äta, så vi satt och snacka där ett tag. 
8 / halv 8 så bar det av hem till Carolina där så snackade vi och sånt. Efter ett tag så kom Ibbe Virre Dennis och Zebbe, då så gjorde vi inte så mycket mera heller. Sen efter ett litet tag till så kom Linus och någon mer, sen kom Nico Johan och Robin också. Då chillade vi tills klockan blev 22.10, då gick vi till spårvagnen men halvägs så kom Carro på att hon hade glömt sin royalbiljett så vi vände och hämtade den. På spårvagnen vart det smock fullt och
jag skojar inte nu. Det gick inte att andas där inne typ. Vi kom till borgen vid 22.40 då så ställde vi oss i kön och
det gick ganska fort eller aa.. Vi stog där i 40 minuter, till slut trodde man att man skulle dö för man var så ihop tryckt. haha. Vi kom väl in vid 20 över 11, då så dansade vi och hade skit kul. Vid halv 3 kom Annas pappa och hämtade oss. Då åkte vi hem, den här kvällen har varit en av dom bästa i mitt liv ska jag säga.
Hanna Carolina Anna Elin Rebecca Klara Mette Alice, ni är guld värda ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0