Alla hjärtans-dag !

Hej bloggen!, dagen idag trodde jag skulle spenderats med mitt hjärta men icke..
Skolan idag var helt chill faktiskt, efter skolan gick jag hem och åt lite. Sen så skyndade
jag mig ner till bussen, följde med Anna till ICA för att hon skulle fixa prao plats, det gick kanon!
Sen gick vi runt på stan ett tag, träffade Isabell, Tooby, Nikke, Anna, Jocke och många fler, efter ett tag kom Lovisa ner på stan då mötte vi Philip, Andreas och Oliver J. Vi drog direkt hem till Anna och satte på en film men den var inget bra så vi satt bara och snacka. Vid kvart i 8 så drog jag hem, först följde jag Lovisa till bussen, sen hem. Nu ska jag äta lite, sen får vi se vad som händer. Men hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans-dag. Puss på er!
Bild från grönalund i somras, Jag och min pärla. Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0