23.42

Hej bloggen, tänkte berätta lite om dagen idag.
Dagen började med spanska, och det gick faktiskt bra. Men det var skit långtråkigt!!
Sen hade vi massa chill lektioner för dom gick skit fort, vid 15.10 så slutade vi, sjukt skönt.
När jag kom hem så tog jag lite och åt, och snackade med bror min. Efter ett tag så gick
vi ut och hjälpte mamma och pappa och bära. Sen efter ett tag så kom min älskling hit.
Vi tittade klart på alla Svensson Svensson avsnitt, och sedan tittade vi på I rymden finns inga känslor.
För ett tag sen gick han hem, saknar honom redan.. Men det är sånt man får ta. Nu ska jag gå ut till pappa
och titta på lite tv. Puss! Jag älskar dig Oliver.
Härlig grabb som sjunger , även om man hör att de är klippt :)

Kommentarer
Postat av: isabell

- han va ju jävligt snygg också :D <3333 älskar dig :D<3

2011-02-12 @ 09:30:45
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/
Postat av: Eveline.

Haha skoja inte gumman , sjukt fan !!

älskar dig också ! :D <333

2011-02-12 @ 15:43:43
URL: http://evelinerejsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0