Åsk-mys.

Hej bloggen, jag kom nyss in efter ha varit med Anna Amanda Niklas Robin Bakke Abbe och Johanna.
Först var jag Anna och Amanda nere vid Holmen torget och tittade på Veronica Maggio, men man
såg ju dock inte så jätte mycket. Men det var sjukt bra ändå kan jag lova! När det var slut så hälsade
vi på massor folk man inte träffat på länge, och sedan begav vi oss mot ektorp. Då köpte vi chips, choklad
och läsk. Vi drog till skolan och satte oss där och snacka, sen kom alla som står där uppe vi chillade bara
& hade allmänt roligt haha. När jag kom hem så kommer pappa in och säger att det åskar. 
Haha då går vi ut, ställer oss och tittar. Så jävla grymt är det. ÄLSKAR åska. As mysigt är det.
Men nu ska jag tanka hem film, sen sedan mysa ner mig i sängen medans åskan håller på utanför.

Såhär ser det ut typ utan för mig haha.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sandra

JA! Inte bara jag som tycker att åska är mysigt! <3

2011-07-23 @ 22:32:42
URL: http://relapse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0