Du har ingen makt i mina ögon längre.

Hej bloggen, har inte bloggat sen i onsdags. Jag ber om ursäkt för det ;)
Men jag har jobbat till i fredags, sen i fredag så sov jag hos Rebecca.
Igår så var jag på IFK med Isabell och Amanda, vi stog i klacken med massor härligt folk, 
efter det gick jag och Amanda hem till Rebecca sen vidare hem till mig och åt. 
Efter drog vi ut och chillade sen hem till Amanda och Tim kom dit, vi gick och snacka med
Niklas och Robin. Sen drog jag hem och packa, gick till Amanda. Sen drog jag till Rebecca.
Vi chillade med ostbollar och cola, så himla gott asså! Men nu är jag hemma, och håller på att packa.
Så vi hörs sen. Puss!

Bild på min syssling & mig hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0