As dålig uppdatering .

Men ska försöka blogga morgon / kväll / natt när jag har tid :)
Igår var jag på ullared med mamma pappa och mormor hihi, sen vid halv 11 eller något så
kom min älskling Amanda till mig så chillade vi lite. Hon drog runt tolv, då satte jag mig vid datorn
och sedan gick och lade mig för jag var skit trött. Så jag somnade runt 1 hav 2.

GODMORGON, hej nu sitter jag här och ska packa ut till landet.
Vi ska ut dit och sola bada m.m, as nice. Får se om vi stannar över natten eller
åker hem senare. Det är sånt man märker, så antagligen skriver jag imorgon eller ikväll. 
Puss på er ;)

Ni får bara bilder på mig nu för tiden, kommer annat någon gång snart också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0